page_banner

pruduttu

Prese d'aria in fibra di carbonio Yamaha MT-10 / FZ-10


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Ci hè parechji vantaghji à utilizà l'admission d'aria in fibra di carbone nantu à a Yamaha MT-10 / FZ-10:

1. Lightweight: Fibra di carbone hè cunnisciutu per u so altu rapportu forza-à-pesu.Aduprendu l'admission d'aria in fibra di carbone, u pesu generale di a motocicletta pò esse ridutta.Questu pò migliurà l'accelerazione, a manipulazione è u rendiment generale.

2. Forte è durable: a fibra di carbone hè incredibbilmente forte è pò sustene e cundizioni estremi.Questu hè l'ideale per l'assunzioni d'aria, chì sò esposti à alte temperature, vibrazioni è impatti.L'assunzioni di l'aria in fibra di carbone sò menu prubabile di cracke o rompe, chì furnisce un rendimentu longu.

3. Enhanced airflow: L'ingrossu di l'aria di fibra di carbonu pò esse designatu cù aperture più grande o forme mudificate per ottimisà u flussu d'aria à u mutore.Questu permette una ventilazione più bona, risultatu in una putenza aumentata, una risposta di l'acceleratore mejorata è una megliu efficienza di carburante.

4. Isolamentu di u calore: a fibra di carbonu hà eccellenti proprietà d'insulazione termale.Puderà aiutà à mantene a temperatura di l'aria di ingressu più fresca, prevenendu u calore è maximizendu u rendiment di u mutore.A temperatura di l'aria intake più bassa pò ancu riduce u risicu di detonazione, migliurà a fiducia di u mutore.

5. Estetica: A fibra di carbone hè assai apprezzata per u so aspettu elegante è high-end.L'installazione di prese d'aria in fibra di carbone pò dà à a Yamaha MT-10 / FZ-10 un aspettu più aggressivu è sportivu, rinfurzendu u so attrattu visuale.

In generale, l'ingrossu di l'aria in fibra di carbonu offre un rendimentu, una durabilità è un'estetica mejorati, chì li facenu una scelta populari per l'amatori di motocicletta.

 

Prises d'air en fibre de carbone Yamaha MT-10 FZ-10 01

Prese d'aria in fibra di carbonio Yamaha MT-10 FZ-10 02


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi